А+ Збільшити шрифт
А- Зменшити шрифт
Згідно Положення про відділ основними завданнями та функціями фінансового відділу виконкому Тернівської районної у місті ради є:
1. На підставі визначеного міською радою складу доходів та видатків здійснення функції із складання районного у місті бюджету, схвалення проекта рішення про районний у місті бюджет та подання його на затвердження районній у місті раді.
2. Забезпечення виконання районного у місті бюджету, унесення змін до нього, погодження звіту про його виконання та оприлюднення інформації про районний у місті бюджет відповідно до чинного законодавства України.
3. Проведення фінансування передбачених районним у місті бюджетом видатків на утримання:
3.1. Виконавчого комітету районної у місті ради.
3.2. Установ та організацій, розташованих на території району, а саме:
- Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі;
- об’єктів житлово-комунального господарства, що перебувають на балансі виконкому районної у місті ради та їх структурних підрозділів.
3.3. Підтримка громадським організаціям інвалідів та ветеранів, компенсації непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, заходи програм у галузях соціального захисту, культури, фізичної культури і спорту, молоді, сім’ї, жінок та дітей, розвитку місцевого самоврядування.
4. Проводення фінансування видатків за рахунок:
- міжбюджетних трансфертів, визначених рішенням про районний у місті бюджет;
- коштів цільового фонду, утвореного районною у місті радою;
- коштів резервного фонду, утвореного районною у місті радою.
5. Координування діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання районного у місті бюджету.
6. Здійснення контролю та відповідальність за дотриманням бюджетними установами, закладами, що розташовані на території району й утримуються за рахунок коштів міського та районного у місті бюджетів, чинного законодавства щодо використання бюджетних коштів за всіма напрямками і видами витрат на кожній стадії бюджетного процесу.
7. Розгляд і ухвала рішення про виділення коштів з резервного фонду районного у місті бюджету.
8. Забезпечення фінансування послуг щодо оформлення та інвентаризації справ на нерухоме майно, визнане відумерлою спадщиною.
Контакти:
Ел.скринька: finans@trnvk.gov.ua
Робочий розклад:
Графік особистого прийому
Робочий розклад