«ПРОЗОРИЙ ОФІС СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» - на постійному зв’язку із замовниками послуг!
Для підсилення зворотного зв’язку із замовниками послуг управлінням праці та соціального захисту населення виконкому постійно розширюються шляхи та способи інформування про порядок та умови отримання адміністративних, муніципальних послуг соціального характеру. Працюють безкоштовні: «гаряча» телефонна лінія, послугами якої у 2021 році скористалися понад 10000 громадян; телефон довіри для громадян поважного віку «Нам - не байдуже!». Суб’єкти звернень активно інформуються щодо новацій у сфері отримання соціальних послуг через офіційну сторінку виконкому районної у місті ради в мережі Інтернет; сторінка управління праці та соціального захисту населення в соціальній мережі Facebook працює в режимі 24/7; в соціальній мережі Вайбер створено групи для окремих категорій замовників соціальних послуг з метою їх постійного інформування
23 листопада під час проведення Дня прямого телефону в режимі «запитання – відповідь» із тернівчанами спілкувалася начальник управління Оксана Каретіна. Найбільш актуальними із запитань були ті, які стосуються оформлення житлових субсидій, їх автоматичного перерахунку; часткової компенсації вартості комунальних послуг, так званої «1000 грн.»; отримання міської одноразової матеріальної допомоги, Картки криворіжця; монетизації пільг для учасників АТО; отримання державних соціальних допомог, насамперед особами з інвалідністю; роботи інституцій соціального захисту Тернівського району в умовах карантину. На всі, без винятку, запитання були надані ґрунтовні, вичерпні відповіді.
Ми вдячні за ваші запитання, пропозиції!
ЗАПРОШУЄМО до ДІАЛОГУ
21 грудня 2021
На зв’язку-начальник управління Оксана Каретіна
Чекаємо на Ваші звернення з питань, що хвилюють у сфері соціального захисту населення, отримання адміністративних послуг соціального характеру
з 09:00 до 16:00
за номером телефону:
067 433 67 86
Управління праці та соціального захисту населення
виконкому Тернівської районної у місті ради