А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Одноразова матеріальна допомога мешканцям міста!

Шановні  мешканці Тернівського району!

Відповідно до рішення Криворізької міської ради від 14 грудня 2021 року № 1009, з метою удосконалення системи надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста,  внесено зміни до відповідного  Положення, яким регламентується надання зазначеної допомоги за рахунок бюджету Криворізької міської територіальної громади

 Хто має право на допомогу?

Матеріальна допомога надається громадянам, які зареєстровані та фактично проживають у місті Кривому Розі, внутрішньо переміщеним особам, які виїхали з окупованої території та із зони проведення антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях і взяті на облік в управлінні праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад, які опинилися в складній життєвій ситуації, у зв’язку зі значними витратами на медичне лікування в умовах стаціонару, денного стаціонару та стаціонару вдома, смертю близьких родичів.

 Куди звернутися для її оформлення ?

 Заява про надання матеріальної допомоги та повний пакет документів від  мешканців Тернівського району приймаються спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради в «Прозорому офісі соціальних послуг», за адресою: вулиця Ухтомського, 23, понеділок –  субота з  9:00  до  16:00, перерва з 12:30 до 13:00 

Також заяву та повний пакет документів можна надіслати поштою.

 Які документи необхідно надати?

- особисту заяву на ім’я міського голови;

- письмову згоду на збір та обробку  персональних даних, необхідних для призначення матеріальної допомоги ;

- копії з пред’явленням оригіналів:

  • паспорта;
  • довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера). Для заявників, які мають паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;
  • довідки встановленого зразка про взяття на облік у м. Кривому Розі, виданої районними управліннями (для внутрішньо переміщених осіб);

 -  документ, що підтверджує факт стихійного лиха або нещасного випадку та шкоду нанесену ними, або документ медичного закладу, чи копія свідоцтва про смерть;

 - довідки про дохід за попередні три місяці від місяця звернення (заробітна плата, пенсія, регресні виплати, інші соціальні виплати, виплати, що надаються навчальними закладами) усіх членів сім'ї, які зареєстровані та/або проживають разом із заявником;

 - довідку з банку про номер рахунка для перерахування коштів (крім АТ КБ «ПриватБанк»)

 У разі надходження заяви про надання матеріальної допомоги, що пов'язана зі значними витратами на медичне лікування, у тому числі на придбання ендопротезів, слухових апаратів, металевих конструкцій, зшиваючого апарата, кришталиків, судинних стентів та нейрофізіологічну реабілітацію дітей з інвалідністю, до повного пакета документів заявником додаються виписка з історії хвороби з переліком медикаментів, витратних матеріалів для хірургічного втручання та оригінали фінансових документів (касових чеків).

   Яка сума допомоги і як вона виплачується ?

Заяви громадян та пакети документів розглядаються на засіданні міської комісії з питання надання  одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста за рахунок бюджетних коштів.

Матеріальна допомога громадянам, які опинилися в складній життєвій ситуації, та у зв’язку зі смертю близьких родичів призначається в разі, якщо сукупний доход сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні три місяці перед місяцем звернення не перевищує 1,5 розміра прожиткового мінімуму на одну  особу,  установленого  чинним   законодавством  України   (УВАГА! Станом на 01.12.2021 – 3590 грн.).

Максимальна сума матеріальної допомоги не може бути більше 2 розмірів прожиткового мінімуму на одну особу, установленого чинним законодавством України (УВАГА! Прожитковий мінімум з 01.12.2021 – 2393 грн.).

 Матеріальна допомога, пов’язана зі значними витратами на медичне лікування, надається без урахування сукупного доходу сім’ї, але при визначенні розміру цієї допомоги він береться до уваги. Сума матеріальної допомоги не може перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму на одну особу, установленого чинним законодавством України.

 На підставі протоколів засідання комісії, департаментом соціальної політики виконкому Криворізької міської ради готується відповідний  проект рішення виконкому міської ради. Виплата матеріальної допомоги   здійснюється через банківську установу. В окремих випадках, в разі неможливості заявником відкриття рахунку в банку – через поштове відділення за місцем фактичного проживання

 При відвідуванні Прозорого офісу соціальних послуг просимо дотримуватись  відповідних  санітарних та протиепідемічних заходів!

 Контакти управління праці та соціального захисту населення виконкому 0-800-300-177  (безкоштовно),  097 503 35 28, 067 433 67 86, e-mail: [email protected]