А+ Збільшити шрифт
А- Зменшити шрифт
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ бухгалтерського обліку виконкому Тернівської районної у місті ради
III. Обов'язки
Відділ зобов'язаний:
- дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
- правильністю зарахування та використання власних надходжень
- веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку.
- своєчасно та у повному обсязі перераховувити податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів.
- забезпечувати дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.
- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
- достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;
- повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
- зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності.
- Брати участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.
- Здійснювати заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами.
- Проводити експертизу нормативно-правових актів, що стосуються складання проекту бюджету, кошторису доходів та видатків, забезпечення його виконання, внесення змін відповідно до вимог чинного законодавства.
- оформленням документації щодо надходжень та використання товарно матеріальних цінностей;
- витрачанням фонду заробітної плати, суворим дотриманням штатної фінансової і касової дисципліни;
- дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових коштів, товарно - матеріальних цінностей, основних фондів;
- стягнення в установлені терміни дебіторської й погашення кредиторської заборгованості, дотримання платіжної дисципліни.
- Здійснювати поетапне дооснащення існуючих систем одержання та обробки інформації у виконкомі сучасною комп'ютерною і телекомунікаційною технікою;
- Сприяти розвитку та впровадженню сучасних комп'ютерних інформаційних технологій.
IV. Права
Відділ має право:
Встановлювати обгрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до відділу бухгалтерського обліку структурними підрозділами виконкому Тернівської районної у місті ради первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.
Одержувати від структурних підрозділів , які підпорядковані виконкому Тернівської районної у місті ради необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них.
Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу та виконкому в цілому.
Приймати участь у судових засіданнях при розгляді адміністративних, господарських, цивільних та кримінальних справ в межах делегованих повноважень.
V. Організація роботи відділу
Відділ працює відповідно до перспективного та поточного планів роботи районної у місті ради, її виконавчого комітету та поточного плану роботи відділу.
Завідуючий відділом здійснює керівництво відділом, розподіляє обов'язки між працівниками, розробляє посадові інструкції, надає пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та накладення стягнень; забезпечує систематичне підвищення кваліфікації працівників, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у відділі; забезпечує роботу з ведення діловодства у відділі; координує взаємовідносини з відділами, управлінням, службою, комітетами виконкому районної у місті ради; вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.
Працівники відділу несуть дисциплінарну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на них посадових функціональних обов'язків.
Контакти:
Ел.скринька: bugalter@trnvk.gov.ua
Робочий розклад:
Графік особистого прийому
Робочий розклад