А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Василенко Ольга Миколаївна

Завідувач відділу бухгалтерського обліку, головний бухгалтер

Рік народження: 1983
Освіта: Повна вища
Стаж служби в органах місцевого самоврядування: 4 роки
 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ бухгалтерського обліку виконкому Тернівської районної у місті ради

I. Загальні положення
 
  • Відділ бухгалтерського обліку виконкому Тернівської районної у місті ради (далі Відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету районної у місті ради, утворюється районною у місті радою у межах затвердженої нею структури та загальної чисельності, їй підзвітний і підконтрольний.
  • Відділ користується печатками та штампами виконкому районної у місті ради. Відділ має печатку "Для фінансових документів".
  • Відділ у своїй роботі керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про боротьбу з корупцією», «Про звернення громадян», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, типовим положенням «Про бухгалтерську службу бюджетної установи», рішеннями органів місцевого самоврядування та державної виконавчої влади вищого рівня, рішеннями Тернівської районної у місті ради та її виконавчого комітету, цим Положенням.
  • Відділ здійснює виконавчі та інші функції згідно повноважень, делегованих виконкому районної у місті ради рішенням Криворізької міської ради від 30.03.2011 № 259 «Про обсяг і межі повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів».
  • Відділ очолює завідуючий, який призначається на посаду головою районної у місті ради на конкурсній основі після погодження з органом Державної казначейської служби за місцем обслуговування, та звільняється з роботи за розпорядженням голови районної у місті ради після погодження з органом Державної казначейської служби за місцем обслуговування.
II. Основні завдання та функції
 
Відділ здійснює:
 
  • Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності виконкому Тернівської районної у місті ради та складення звітності.
  • Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
  • Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
  • Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
  • Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

III. Обов'язки

Відділ зобов'язаний:

  • Вести бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
  • Складати та своєчасно подавати на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність в порядку, встановленому законодавством.
  • Здійснювати поточний контроль за:
  • дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
  • правильністю зарахування та використання власних надходжень
  • веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку.
  • своєчасно та у повному обсязі перераховувити податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів.
  • забезпечувати дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
  • використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
  • інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.
  • Забезпечувати:
  • дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
  • достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;
  • повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
  • зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності.
  • Брати участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.
  • Здійснювати заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами.
  • Проводити експертизу нормативно-правових актів, що стосуються складання проекту бюджету, кошторису доходів та видатків, забезпечення його виконання, внесення змін відповідно до вимог чинного законодавства.
  • Здійснювати контроль за вірним:
  • оформленням документації щодо надходжень та використання товарно матеріальних цінностей;
  • витрачанням фонду заробітної плати, суворим дотриманням штатної фінансової і касової дисципліни;
  • дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових коштів, товарно - матеріальних цінностей, основних фондів;
  • стягнення в установлені терміни дебіторської й погашення кредиторської заборгованості, дотримання платіжної дисципліни.
  • Здійснювати поетапне дооснащення існуючих систем одержання та обробки інформації у виконкомі сучасною комп'ютерною і телекомунікаційною технікою;
  • Сприяти розвитку та впровадженню сучасних комп'ютерних інформаційних технологій.

IV. Права

Відділ має право:

  • Представляти бюджетну установу в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції відділу бухгалтерського обліку, в органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності.
  • Встановлювати обгрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до відділу бухгалтерського обліку структурними підрозділами виконкому Тернівської районної у місті ради первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.

  • Одержувати від структурних підрозділів , які підпорядковані виконкому Тернівської районної у місті ради необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них.

  • Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу та виконкому в цілому.

  • Приймати участь у судових засіданнях при розгляді адміністративних, господарських, цивільних та кримінальних справ в межах делегованих повноважень.

V. Організація роботи відділу

  • Відділ працює відповідно до перспективного та поточного планів роботи районної у місті ради, її виконавчого комітету та поточного плану роботи відділу.

  • Завідуючий відділом здійснює керівництво відділом, розподіляє обов'язки між працівниками, розробляє посадові інструкції, надає пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та накладення стягнень; забезпечує систематичне підвищення кваліфікації працівників, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у відділі; забезпечує роботу з ведення діловодства у відділі; координує взаємовідносини з відділами, управлінням, службою, комітетами виконкому районної у місті ради; вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

  • Працівники відділу несуть дисциплінарну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на них посадових функціональних обов'язків.

Показати більше

Контакти:

Ел.скринька: bugalter@trnvk.gov.ua

Робочий розклад:

Графік особистого прийому

Вт 10:00-12:30, 13:00-15:30

Робочий розклад

Пн 08:00-12:30, 13:00-16:30
Вт 08:00-12:30, 13:00-16:30
Ср 08:00-12:30, 13:00-16:30
Чт 08:00-12:30, 13:00-16:30
Пт 08:00-12:30, 13:00-16:30