А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Управління праці та соціального захисту населення

Виконкому Тернівської районної у місті ради

Інформація про роботу управління

  1. Забезпечення реалізації державної політики в сфері соціально-трудових відносин та обслуговування населення району, ефективного виконання покладених на управління завдань щодо практичної реалізації законів України, указів Президента України, рішень міської та районної у місті рад, їх виконкомів, розпоряджень міського голови та голови районної у місті ради, спрямованих на соціальний захист громадян району.
  2. Координація діяльності відділів та служб виконкому районної у місті ради, підприємств, установ та організацій у вирішенні питань соціального захисту населення району у межах наданих повноважень.
  3. Забезпечення дотримання законодавства про працю та охорону праці, зайнятість, соціальний захист населення, контролю за призначенням та виплатою пенсій.
  4. Розроблення та виконання регіональних програм поліпшення стану безпеки умов праці та виробничого середовища, здійснення заходів, пов"язаних з охороною праці.
  5. Забезпечення, відповідно до законодавства, призначення та перерахування громадянам соціальних допомог, пенсій, субсидій. 6.Забезпечення соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; встановлення опіки та піклування над неповнолітніми недієздатними особами, які за станом здоров"я потребують догляду.
  6. Здійснення надання пільг інвалідам, ветеранам війни та праці, іншим категоріям громадян, які мають право на їх отримання за рахунок коштів державного, обласного, міського та районного бюджетів.
  7. Участь у формуванні районного бюджету, забезпечення його виконання та цільового використання бюджетних асигнувань, передбачених для вирішення соціальних питань.
  8. Забезпечення внутрішнього контролю за діяльністю підвідомчих бюджетних комунальних установ. Здійснення внутрішнього контролю за повнотою надходжень та витрачання бюджетних коштів комунальними установами: "Будинок милосердя", "Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян". Аналіз ефективності використання бюджетних коштів на правах головного розпорядника бюджетних коштів.
  9. Забезпечення діяльності комісій по вирішенню соціальних питань, їх затвердження та звітування про проведену роботу.
  10. Забезпечення дотримання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян.
  11. Інформування населення про стан соціального захисту населення району, про зміни у законодавстві; здійснення на території району заходів щодо поліпшення соціального стану громадян.
  12. Підготовка проектів рішень районної у місті ради та розпоряджень голови районної у місті ради з питань соціального захисту населення. 14.Видання у межах своєї компетенції наказів по управлінню, організація і контроль за їх виконання.
  13. Надання практичної, консультативно-правової та організаційно-методичної допомоги з питань, що входять до компетенції управління. 16.Забезпечення своєчасного розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян та об"єднань громадян, вживання заходів для усунення причин виникнення скарг, здійснення прийому громадян в управлінні та проведення прийому громадян особисто.
  14. Організація роботи по практичному впровадженню зміни системи пільг на адресну грошову допомогу.
  15. Здійснення роботи щодо підвищення кваліфікації, підбору і розміщенню кадрів управління, організації праці, розвитку творчої ініціативи посадових осіб управління.
  16. Організовує та здійснює контроль за відстеженням результативності та переглядом регуляторних актів по правовому врегулюванню ггосподарських відносин згідно із Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Показати більше

Контакти:

Ел.скринька: upszn@trnvk.gov.ua

Телефон: (0564)948293

Робочій розклад:

Робочий розклад

Пн 08:00-12:30, 13:00-16:30
Вт 08:00-12:30, 13:00-16:30
Ср 08:00-12:30, 13:00-16:30
Чт 08:00-12:30, 13:00-16:30
Пт 08:00-12:30, 13:00-16:30

Структура:

Свіжі повідомлення:

Більше повідомлень Всього : 270