А+ Збільшити шрифт
А- Зменшити шрифт
Основні завдання та функції управління
1. У межах компетенції організовує виконання й здійснює контроль за реалізацією в районі державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення: соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, внутрішньо переміщених осіб, інших категорій громадян, соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці.
2. Бере участь у практичній реалізації законів України, указів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, рішень районної у місті ради, її виконавчого комітету, розпоряджень голови районної у місті ради щодо соціального захисту:
2.1 працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці;
2.2 пенсіонерів;
2.3 осіб з інвалідністю;
2.4 ветеранів війни, праці, дітей війни;
2.5 жертв нацистських переслідувань;
2.6 сімей загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців;
2.7 одиноких непрацездатних та малозабезпечених громадян;
2.8 військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби) або відставку;
2.9 реабілітованих осіб;
2.10 внутрішньо переміщених осіб;
2.11 сімей, що втратили годувальника;
2.12 сімей з дітьми;
2.13 непрацездатних громадян, які потребують обслуговування;
2.2.14 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
2.15 одиноких матерів;
2.16 повнолітніх громадян, які визнані недієздатними або дієздатність яких обмежена;
2.17 громадян без певного місця проживання та інших громадян, які потребують допомоги.
3. Бере участь у розробці та організації виконання в межах наданих повноважень:
3.1 цільових програм з питань соціального захисту малозабезпечених верств населення, одиноких непрацездатних громадян, осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, реабілітованих, військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей загиблих військовослужбовців, багатодітних сімей, сімей, що втратили годувальника, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, дітей, хворих на злоякісні новоутворення, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших громадян, які цього потребують;
3.2 програм соціально-економічного та культурного розвитку району;
3.3 заходів щодо поліпшення стану безпеки, гігієни й умов праці та виробничого середовища на підприємствах району, передбачених у цільових регіональних програмах;
3.4 комплексних програм поліпшення обслуговування осіб з інвалідністю, одиноких непрацездатних громадян, громадян похилого віку та сприяє всебічному розвитку соціального обслуговування за місцем їх проживання.
4. Управління є розпорядником бюджетних коштів, виділених на соціальний захист та соціальне забезпечення мешканців району, отримує бюджетні призначення на відповідний рік, доводить у встановленому порядку до одержувачів бюджетних коштів відомості про обсяги асигнувань, контроль за їх цільовим призначенням та несе відповідальність за свої дії або бездіяльність на кожній стадії бюджетного процесу.
5. Управління, як головний розпорядник бюджетних коштів, здійснює управління, матеріально-фінансове забезпечення підпорядкованої комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради відповідно до затвердженого бюджету Тернівського району у місті Кривий Ріг.
6. Забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
7. Готує та своєчасно подає заявки на щомісячне фінансування соціальних допомог та компенсацій населенню до департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради, фінансового відділу виконкому Тернівської районної у місті ради, здійснює розподіл виділених коштів.
8. Здійснює управління бюджетними коштами в межах наданих йому бюджетних повноважень, забезпечує результативне й цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня й одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
9. У межах своєї компетенції уживає заходів, передбачених законодавством, щодо поліпшення житлових, матеріально-побутових умов осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, реабілітованих, військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, що втратили годувальника, багатодітних сімей, непрацездатних громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, влаштування в будинки-інтернати осіб з інвалідністю і непрацездатних громадян похилого віку, які мають потребу в цьому.
10. Забезпечує формування централізованого банку даних з проблем інвалідності (надалі – банк даних), у тому числі з надання реабілітаційних послуг, що включає дані індивідуальних програм реабілітації осіб з інвалідністю, про їх освітній і професійний рівень, потребу в працевлаштуванні тощо, направлення осіб з інвалідністю (у разі їх звернення) до реабілітаційних установ, у тому числі на професійну реабілітацію, інформування осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними реабілітації, у тому числі професійної. Проводять моніторинг повноти і якості інформації, своєчасного її внесення до банку даних, аналіз стану наповнення банку даних тощо.
11. Здійснює контроль за охороною праці, забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці, за якістю проведення атестації робочих місць щодо їх відповідності нормативно-правовим актам про охорону праці, за наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.
12. Проводить консультативно-інформаційну роботу при проведенні перевірок стану охорони праці та якості атестації робочих місць за умовами праці, під час повідомної реєстрації колективних договорів, спрямовану на посилення мотивації щодо підвищення суб’єктами господарювання розміру оплати праці найманим працівникам.
13. Уживає заходів щодо надання допомоги у вирішенні соціальних питань пенсіонерам; особам з інвалідністю; ветеранам війни, праці; жертвам нацистських переслідувань; дітям війни; сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісті) військовослужбовців; військовослужбовцям, звільненим у запас; реабілітованим; постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи; внутрішньо переміщеним особам; сім’ям, що втратили годувальника; сім’ям з дітьми; дітям, позбавленим батьківського піклування; малозабезпеченим та іншим громадянам, які цього потребують.
14. Здійснює прийом заяв з необхідними документами та/або відомостями для надання житлових субсидій і пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива й скрапленого газу, допомог, компенсацій та відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», інших виплат, що проводяться за рахунок коштів бюджетів різних рівнів; забезпечують відповідно до законодавства призначення та виплату соціальних допомог, компенсацій і відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».
15. Організовує роботу з надання та фінансування пільг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, іншим категоріям громадян, які мають право на їх отримання за рахунок державного, обласного та місцевого бюджетів, крім пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу; установлює статуси «учасник війни», «член сім’ї загиблого, померлого ветерана війни», «ветеран праці», «жертва нацистських переслідувань», «дитина війни», надає відповідні посвідчення; готує документи на видачу посвідчень постраждалим унаслідок Чорнобильської катастрофи. Забезпечує реалізацію державної та місцевої ветеранської політики, а саме: установлює статуси «особа з інвалідністю внаслідок війни» та «член сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України».
16. Організовує у районі притулки, соціальні ліжка для малозабезпечених одиноких громадян та осіб з інвалідністю.
17. Здійснює організаційне забезпечення діяльності районної ради опіки та піклування.
18. Сприяє здійсненню заходів, пов’язаних з вирішенням питань сімейної, гендерної, демографічної політики, попередження насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми.
19. Бере участь у соціальному діалозі, веденні колективних переговорів, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) щодо підприємств, установ і організацій, розташованих на території району; здійснює повідомну реєстрацію в установленому порядку колективних договорів і угод.
20. Готує, у разі необхідності, проєкти рішень про створення на підприємствах, в установах та організаціях спеціальних робочих місць для осіб з обмеженою працездатністю, організовує професійну підготовку цих осіб.
21. Організовує за участю Криворізького міськрайонного центру зайнятості, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, проведення громадських робіт для зареєстрованих безробітних осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості як такі, що шукають роботу, працівників, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 % передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції.
22. Бере участь у роботі комісії зі спеціального розслідування нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань (у разі ліквідації підприємства без правонаступника) відповідно до вимог чинного законодавства України, здійснює оперативний облік таких нещасних випадків, проводе аналіз обставин і причин настання нещасних випадків за підсумками півріччя й року.
23. Готує проєкти рішень, у разі необхідності, щодо утворення комісії з розслідування нещасного випадку невиробничого характеру (окрім випадків зі смертельним наслідком), ведуть облік таких випадків, проводять аналіз причин їх виникнення та готують до департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації відповідні щоквартальні звіти
24. Організовує роботу з надання соціальних послуг, у тому числі бездомним особам; здійснює відповідно до законодавства заходи, спрямовані на запобігання бездомності осіб та соціального патронажу щодо осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк. Забезпечує ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг; організує надання деяких соціальних та медичних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання згідно з установленим Порядком, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 року №438 «Деякі питання організації забезпечення соціальними та медичними послугами потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які їх потребують», зі змінами.
25. Веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших категорій населення, які мають право на безоплатне забезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації, надалі – ТЗР), і виплату грошової компенсації вартості за самостійно придбані такі засоби, здійснюють заходи зі сприяння їм у оформленні документів та їх поданні до територіального відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, ознайомленні з інформаційними матеріалами щодо переліку та механізму забезпечення ТЗР тощо.
26. Забезпечує санаторно-курортними путівками ветеранів війни, осіб, на які поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, осіб з інвалідністю усіх категорій, у тому числі осіб, інвалідність яких пов’язана з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням, осіб, стосовно яких установлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, згідно із Законом України «Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей», осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській атомній електростанції, постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції на сході України та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій і Луганській областях.
27. Вирішує у визначеному порядку питання соціального обслуговування (надання соціальних послуг) громадян, які не здатні до самообслуговування та потребують постійної сторонньої допомоги, комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради.
28. Готує проєкти рішень про встановлення з урахуванням потреби кількості місць на всіх автостоянках, незалежно від форм власності, що є суб’єктами господарської діяльності й охороняються, за умови оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (крім автостоянок гаражних кооперативів), для безоплатного зберігання транспортних засобів водіїв з інвалідністю, водіїв, які перевозять осіб з інвалідністю, та громадських організацій, підприємств, установ, організацій, які провадять діяльність у сфері соціального захисту населення, що є власниками транспортних засобів і перевозять осіб з інвалідністю, щодо видачі зазначеним користувачам направлень, адресованих власникам автостоянок, на безоплатне зберігання транспортних засобів на автостоянках; укладає договори про надання послуг користувачам щодо безоплатного зберігання транспортних засобів з власниками автостоянок (суб’єктами господарювання) та здійснює компенсаційні виплати вартості указаних послуг; забезпечує результативне й цільове використання бюджетних коштів.
29. Організовує та проводить інвентаризацію майна комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради.
30. Здійснює контроль за матеріальною відповідальністю керівника комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради, за переданим їм до оперативного управління (господарського відання) майном територіальної громади міста Кривого Рогу; бере участь у прийманні-передачі справ та комунального майна при зміні керівників.
31. Бере участь у роботі спостережної комісії, що організовує та здійснює громадський контроль за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання, сприяє діяльності цієї комісії у межах повноважень, визначених законодавством.
32. Сприяє доступу суб’єктів господарювання та громадян до інформаційних ресурсів району, віднесених до його компетенції, шляхом підвищення рівня їх відкритості за рахунок створення нових можливостей і зручностей, забезпечення зворотного зв’язку, удосконалення існуючої системи електронної взаємодії.
33. Вживає заходи щодо запобігання і протидії корупції.
34. Забезпечує захист персональних даних.
35. Забезпечує права громадян на доступ до публічної інформації та надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, віднесених до компетенції управління.
36. Оприлюднює на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів відомості про використання публічних коштів у строки, передбачені чинним законодавством України.
37. Проводить роботу по підготовці, організаційному забезпеченню, відстеженню результативності регуляторних актів, в межах компетенції управління, згідно із Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
38. Забезпечує упровадження й функціонування системи управління якістю та інформаційною безпекою соціальних послуг в управлінні.
39. Забезпечує облік та розподіл допомоги в натуральному вигляді, що закуповується коштом Криворізької територіальної громади, надходить від іноземних та вітчизняних донорів з гуманних мотивів, категоріям населення, визначеним відповідними рішеннями міської ради чи її виконкому.
40. Бере участь у складанні актів встановлення факту здійснення догляду за особою з інвалідністю 1 чи 2 групи, особою, яка потребує постійного догляду в період введення на території України надзвичайного або воєнного стану.
41. Бере участь у роботі постійно діючої комісії із встановлення факту здійснення особою постійного догляду.
Контакти:
50083, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Пляжна, будинок, 23.
067-43-36-786
097-50-33-528
Ел.скринька: [email protected]
Робочий розклад:
Робочий розклад
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні прийом з питань надання адміністративних, інших публічних послуг здійснюється за єдиним в місті графіком
Структура:
Оцінка якості:
Свіжі повідомлення: