А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Управління праці та соціального захисту населення

Виконкому Тернівської районної у місті ради

Основні завдання та функції управління

 

1. У межах компетенції організовує виконання й здійснює контроль за реалізацією в районі державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, а саме: соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, внутрішньо переміщених осіб, інших категорій громадян, які згідно із законодавством України мають право на пільги та надання житлових субсидій; ведення обліку осіб, які мають право на пільги згідно із законодавством України.

 2. Бере участь у розробці та організації виконання в межах наданих повноважень:

- цільових програм з питань соціального захисту малозабезпечених верств населення, одиноких непрацездатних громадян, осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, реабілітованих, військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей загиблих військовослужбовців, багатодітних сімей, сімей, що втратили годувальника, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, дітей, хворих на злоякісні новоутворення, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших громадян, які цього потребують,

- програм соціально-економічного та культурного розвитку району,

- заходів щодо поліпшення стану безпеки, гігієни й умов праці та виробничого середовища на підприємствах району, передбачених у цільових регіональних програмах;

- комплексних програм поліпшення обслуговування осіб з інвалідністю, одиноких непрацездатних громадян, громадян похилого віку та сприяє всебічному розвитку соціального обслуговування за місцем їх проживання.

 3. Забезпечує діяльність:

            - координаційної ради з соціальних питань;

            - комісії з розгляду питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

            - комісії з питання надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого;

            - комісії для розгляду питань про звільнення громадян району від плати за надання соціальних послуг у відділеннях комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради;

            - спостережної комісії при виконкомі районної у місті ради;

            - комісії з питання  надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю;

            - комісії з питань поновлення прав реабілітованих осіб;

            - робочої групи для попереднього розгляду справ громадян щодо доцільності поселення їх до комунальних установ «Будинок милосердя» Криворізької міської ради та «Будинок милосердя «Затишок» Криворізької міської ради;

            - комісії для розгляду питань, пов’язаних з встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

 4. Здійснює організаційне забезпечення роботи:

- районної ради опіки та піклування;

            - комітету із забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно – транспортної інфраструктури в Тернівському районі м. Кривого Рогу;

 5. Управління є розпорядником бюджетних коштів, виділених на соціальний захист та соціальне забезпечення мешканців району, отримує бюджетні призначення на відповідний рік, доводить у встановленому порядку до одержувачів бюджетних коштів відомості про обсяги асигнувань, контроль за їх цільовим призначенням та несе відповідальність за свої дії або бездіяльність на кожній стадії бюджетного процесу.

 6. Як головний розпорядник бюджетних коштів, на підставі розрахунків та інших документів затверджує кошториси підпорядкованої комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради  відповідно до затвердженого районного у місті бюджету.

 7. Забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.

 8. Готує та своєчасно подає заявки на щомісячне фінансування усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та субсидій населенню до Міністерства соціальної політики України, департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради, фінансового відділу виконкому Тернівської районної у місті ради, здійснює розподіл виділених коштів.

 9. Здійснює управління бюджетними коштами в межах наданих йому бюджетних повноважень, забезпечує результативне й цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня й одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.

 10. У межах своєї компетенції вживає заходів, передбачених законодавством, щодо поліпшення житлових, матеріально-побутових умов осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, реабілітованих, військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, що втратили годувальника, багатодітних сімей, непрацездатних громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, влаштування в будинки-інтернати осіб з інвалідністю і непрацездатних громадян похилого віку, які мають потребу в цьому.

 11. Забезпечує формування централізованого банку даних з проблем інвалідності, що включає дані індивідуальних програм реабілітації осіб з інвалідністю, про їх освітній і професійний рівень, потребу в  працевлаштуванні; направлення осіб з інвалідністю (у разі їх звернення)  на професійну реабілітацію до реабілітаційних установ; інформування осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації.

 12. Здійснює контроль за охороною праці, забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці, за якістю проведення атестації робочих місць щодо їх відповідності нормативно-правовим актам про охорону праці, за наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.

13. Веде облік громадян, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства України; вживає заходів щодо надання допомоги у вирішенні соціальних питань пенсіонерам; особам з інвалідністю; ветеранам війни, праці; жертвам нацистських переслідувань; дітям війни; сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісті) військовослужбовців; військовослужбовцям, звільненим у запас; реабілітованим; постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи; внутрішньо переміщеним особам; сім’ям, що втратили годувальника; сім’ям з дітьми; дітям, позбавленим батьківського піклування; малозабезпеченим та іншим громадянам, які цього потребують.

 14. Забезпечує відповідно до законодавства призначення та перерахування громадянам державних соціальних допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій; здійснює виплати допомог і компенсацій малозабезпеченим громадянам та сім’ям; особам з інвалідністю; сім’ям з дітьми; реабілітованим; постраждалим від наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції; на поховання непрацюючих громадян працездатного віку; виплату щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг; інших видів допомог, відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».

 15. Організовує роботу з надання та фінансування пільг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, іншим категоріям громадян, які мають право на їх отримання за рахунок державного, обласного та місцевого бюджетів; установлює статуси «учасник війни», «особа з інвалідністю внаслідок війни», «сім'я загиблого, померлого ветерана війни», «ветеран праці», «жертва нацистських переслідувань», «дитина війни», надає відповідні посвідчення; готує документи на видачу посвідчень постраждалим унаслідок чорнобильської катастрофи; надає посвідчення реабілітованим. Видає посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до законів України «Про  державну соціальну допомогу  особам з інвалідністю  з дитинства та дітям з інвалідністю» та «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.

 16. Організовує у районі притулки, соціальні ліжка для малозабезпечених одиноких громадян та осіб з інвалідністю.

 17. Вирішує у визначеному чинним законодавством України порядку питання опіки й піклування. Реєструє помічника дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно реалізовувати свої права та виконувати обов’язки.

 18. Виплачує матеріальну допомогу громадянам, постраждалим від стихійного лиха.

 19. Сприяє здійсненню заходів, пов’язаних з вирішенням питань сімейної, гендерної, демографічної політики, попередження насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми.

 20. Бере участь у соціальному діалозі, веденні колективних переговорів, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) щодо підприємств, установ і організацій, розташованих на території району; здійснює повідомну реєстрацію в установленому порядку колективних договорів і угод.

 21. Організовує за участю Криворізького міськрайонного центру зайнятості, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, проведення громадських робіт для зареєстрованих безробітних осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості як такі, що шукають роботу, працівників, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 % передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції.

 22. Бере участь у роботі комісії зі спеціального розслідування нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань відповідно до вимог чинного законодавства України, здійснює оперативний облік таких нещасних випадків, проводе аналіз обставин і причин настання нещасних випадків за підсумками півріччя й року.

 23. Організовує роботу з надання соціальних послуг бездомним особам; здійснює відповідно до законодавства заходи, спрямовані на запобігання бездомності осіб та соціального патронажу щодо осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк.

 24. Веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації. Забезпечує санаторно-курортними путівками ветеранів війни, реабілітованих, які стали особами з інвалідністю внаслідок репресій або є пенсіонерами, осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, осіб з інвалідністю, осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській атомній електростанції, постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб.»

 25. Вирішує у визначеному порядку питання соціального обслуговування (надання соціальних послуг) громадян, які не здатні до самообслуговування та потребують постійної сторонньої допомоги, комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради.

26. Ухвалює рішення про встановлення з урахуванням потреби кількості місць на всіх автостоянках, незалежно від форм власності, що є суб’єктами господарської діяльності й охороняються, за умови оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (крім автостоянок гаражних кооперативів), для безоплатного зберігання транспортних засобів водіїв з інвалідністю, водіїв, які перевозять осіб з інвалідністю, та громадських організацій, підприємств, установ, організацій, які провадять діяльність у сфері соціального захисту населення, що є власниками транспортних засобів і перевозять осіб з інвалідністю, щодо видачі зазначеним користувачам направлень, адресованих власникам автостоянок, на безоплатне зберігання транспортних засобів на автостоянках; укладає договори про надання послуг користувачам щодо безоплатного зберігання транспортних засобів з власниками автостоянок (суб’єктами господарювання) та здійснює компенсаційні виплати вартості указаних послуг; забезпечує результативне й цільове використання бюджетних коштів.

 27. Здійснює контроль за матеріальною відповідальністю керівника комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради, за переданим їм до оперативного управління (господарського відання) майном територіальної громади міста Кривого Рогу; бере участь у прийманні-передачі справ та комунального майна при зміні керівників.

 28. Проводить постійне спостереження за станом справ у сфері соціально-трудових відносин на об’єктах малого й середнього бізнесу силами районної робочої групи, що займається питаннями легалізації трудових відносин у сфері підприємництва, виявляє  негативні факти та здійснює заходи щодо їх усунення (попередження), адресну роз’яснювальну роботу із суб’єктами господарювання з питань дотримання норм законодавства України про працю.

 29. У разі потреби, перевіряє обґрунтованість видачі та достовірність документів, даних, поданих для призначення державних соціальних допомог, житлової субсидії.

 30. Приймає рішення щодо припинення, поновлення, відмови, зменшення розміру державних соціальних допомог, житлової субсидії у випадках, передбачених чинним законодавством.

 31. Здійснює обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян для вирішення питання надання державних соціальних допомог та субсидій з метою визначення складу сім’ї, ступеня нужденності та можливості знаходження додаткових джерел для її існування шляхом опитування осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги, родичів, інших осіб у разі виникнення потреби в уточненні обставин, що стосуються справи.

 32. Вносить в установленому порядку районній у місті раді пропозиції з питань удосконалення роботи у сфері соціально-трудових відносин та соціального захисту населення.

 33. Залучає до розгляду питань та підготовки пропозицій спеціалістів інших управлінь, відділів виконкому районної у місті ради, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками).

 34. У процесі виконання покладених на управління завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, суб’єктами господарювання, громадськими організаціями, релігійними організаціями, об’єднаннями громадян, благодійними фондами тощо.

Показати більше

Контакти:

Ел.скринька: upszn@trnvk.gov.ua

Телефон: 0-800-300-177 (безкоштовно), 097-503-35-28, 067- 433-67-86

Робочий розклад:

Час прийому замовників послуг у «Прозорому офісі соціальних послуг»

Пн 08:00-12:30, 13:00-15:30
Вт 08:00-12:30, 13:00-20:00
Ср 08:00-12:30, 13:00-15:30
Чт 08:00-12:30, 13:00-15:30
Пт 08:00-12:30, 13:00-15:30
Сб 08:00-12:30, 13:00-15:30

Робочий розклад

Пн 08:00-12:30, 13:00-16:30
Вт 08:00-12:30, 13:00-16:30
Ср 08:00-12:30, 13:00-16:30
Чт 08:00-12:30, 13:00-16:30
Пт 08:00-12:30, 13:00-16:30

Структура:

Свіжі повідомлення:

Більше повідомлень