А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Момот Наталія Альбертівна

Завідувач відділу закупівель та договірної роботи

Момот Наталія Альбертівна
Дні та часи прийому: Щодня з 10.00 до 12.30 та з 13.00 до 17.00
Загальний стаж: 36 років(22 роки стаж державної служби)
Освіта: вища
Рік народження: 1961

ПОЛОЖЕННЯ 

про відділ закупівель та договірної роботи виконкому Тернівської районної у місті ради

  • Відділ у своїй роботі керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Цивільним кодексом України, Цивільним процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства у Україні, Бюджетним кодексом України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації», «Про публічні закупівлі» та іншими законами, Постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Конституційного Суду України, рішеннями Верховного Суду України, рішеннями органів місцевого самоврядування та державної виконавчої влади вищого рівня, рішенням Криворізької міської ради від 31.03.2016 №381 «Про обсяг і межі повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів», рішеннями Тернівської районної у місті ради та її виконавчого комітету, іншими нормативними актами, цим Положенням.

Основними завданням відділу закупівель та договірної роботи виконкому районної у місті ради є:

  • Організація та проведення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства про публічні закупівлі.
  • Організація роботи, пов'язаної з укладенням договорів.
  • Організація претензійної та позовної роботи в межах його компетенції.

Відділ закупівель та договірної роботи виконкому районної у місті ради відповідно до покладених на нього завдань:

  • Здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг, веде їх облік і надає щоквартально звітність до управління економіки виконкому Криворізької міської ради.
  • Організовує та проводить процедури закупівель товарів, робіт і послуг за пропозиціями структурних підрозділів виконкому районної у місті ради.
  • Організовує та проводить засідання тендерного комітету.
  • Готує та вносить на затвердження тендерного комітету, у терміни, визначені законодавством, проект зведеного річного плану закупівель на бюджетний рік відповідно до кошторисів розпорядників коштів районного у місті бюджету.
  • У разі потреби готує проекти щодо змін та доповнень до річного плану публічних закупівель протягом бюджетного року.
  •  Готує тендерну документацію щодо закупівлі товарів, робіт і послуг згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
  • Оприлюднює інформацію щодо процедур закупівель через авторизовані майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу.
  • Оприлюднює інформацію щодо процедур закупівель на веб-порталі «Криворізький ресурсний центр».
  • Бере участь у підготовці проектів договорів з учасниками-переможцями процедур закупівель.
  • Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про публічні закупівлі та інших функцій, які випливають з покладених на відділ завдань.
  • Проводить роботу з проектно-кошторисною документацією з метою проведення закупівлі робіт.
  • Проводить роботу з кошторисною документацією з метою проведення закупівлі робіт та послуг.
  • Взаємодіє з підприємствами-постачальниками/надавачами послуг з метою укладення договорів та забезпечення виконання договірних зобов’язань.
  • Оформлює договірні зобов’язання виконкому районної у місті ради на закупівлю товарів, робіт та послуг та забезпечує виконання вимог чинного законодавства щодо обов’язкової реєстрації бюджетних зобов’язань в органах казначейської служби відділом бухгалтерського обліку виконкому районної у місті ради.
  • Здійснює заходи, спрямовані на виконання договірних зобов'язань, забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів виконкому районної у місті ради.
  • Погоджує (візує) проекти договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів виконкому районної у місті ради.
  • Забезпечує проведення постійного аналізу ефективності системи закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти.
  • Бере участь у судових засіданнях з питань, що належать до сфери діяльності відділу, здійснює контроль за їх проведенням.
  • Забезпечує в установленому порядку представлення інтересів виконкому районної у місті ради в судах та інших органах з питань діяльності відділу.
Показати більше

Контакти:

Ел.скринька: zakupivli@trnvk.gov.ua

Робочій розклад:

Графік прийому

Пн 10:00-12:30, 13:00-17:00
Вт 10:00-12:30, 13:00-17:00
Ср 10:00-12:30, 13:00-17:00
Чт 10:00-12:30, 13:00-17:00
Пт 10:00-12:30, 13:00-17:00