А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Головата Алла Анатоліївна

Керуюча справами виконкому районної у місті ради

Головата Алла Анатоліївна
Рік народження: 1969
Освіта: Повна вища
Стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування: 28 років

1. Організовує і координує роботу з питань:

1.1 розвитку місцевого самоврядування;

1.2 соціального захисту населення;

1.3 забезпечення прав дитини на належне батьківське виховання та утримання;

1.4 профілактики бездоглядності і правопорушень серед дітей, захисту їх особистих і майнових прав, розвитку сімейних форм виховання;

1.5 надання адміністративних послуг у виконкомі районної у місті ради;

1.6 інформатизації та комп’ютерного забезпечення у виконкомі районної у місті ради;

1.7 функціонування системи відеоспостереження;

1.8 впровадження інноваційних технологій в діяльності виконкому районної у місті ради;

1.9 впровадження і функціонування системи управління інформаційною безпекою у виконкомі районної у місті ради.

2. Організовує роботу пов’язану із захистом персональних даних, володільцем чи розпорядником яких є виконком районної у місті ради, відповідно до розподілу обов’язків.

3. Забезпечує:

3.1 підготовку Регламенту виконкому районної у місті ради;

3.2 планування роботи виконкому районної у місті ради, підготовку його засідань;

3.3 дотримання вимог Регламенту виконкому районної у місті ради;

3.4 координацію роботи структурних підрозділів виконкому районної у місті ради щодо підготовки питань, які виносяться на розгляд виконкому районної у місті ради;

3.5 підготовку відповідно до чинного законодавства України проєктів рішень виконкому районної у місті ради, розпоряджень голови районної у місті ради;

3.6 організаційну роботу виконкому районної у місті ради під час проведення виборів і референдумів;

3.7 підготовку апаратних нарад при голові районної у місті ради;

3.8 організацію і контроль за веденням діловодства у виконкомі районної у місті ради;

3.9 організацію контролю за виконанням рішень районної у місті ради та її виконавчого комітету, розпоряджень і доручень голови районної у місті ради;

3.10 організацію роботи зі зверненнями і заявками громадян;

3.11 зберігання у виконкомі районної у місті ради офіційних документів, пов’язаних з роботою районної у місті ради та її виконкому;

3.12 дотримання порядку доступу до публічної інформації;

3.13 взаємодію в межах повноважень з Центром адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради, міським архівом;

3.14 підготовку матеріалів на нагородження відзнаками різних рівнів;

3.15 організацію кадрової роботи у виконкомі районної у місті ради, відповідно до нормативно-правових актів про службу в органах місцевого самоврядування та їх облік;

3.16 підготовку до розгляду районною у місті радою пропозицій щодо структури і чисельності виконкому;

3.17 навчання кадрів у виконкомі районної у місті ради;

3.18 наповнення інформаційними матеріалами офіційного вебсайту виконкому районної у місті ради;

3.19 організацію та контроль за формуванням і виконанням програми інформатизації;

3.20 впровадження системи технічного захисту інформації, інформаційних і телекомунікаційних технологій, систем і мереж, програмно-апаратних комплексів.

4. Координує:

4.1 роботу з архівом;

4.2 роботу з документами, що містять службову інформацію;

4.3 роботу з підтримки в актуальному стані інформації, розміщеної на офіційному вебсайті виконкому районної у місті ради в мережі Інтернет;

4.4 вирішення адміністративно-господарських питань щодо діяльності виконкому районної у місті ради;

4.5 діяльність органів самоорганізації населення;

4.6 дотримання законодавства щодо соціального захисту населення району;

4.7 діяльність закладів соціальної сфери.

5. Забезпечує взаємодію в межах повноважень з Криворізьким міськрайонним центром зайнятості, Північним об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Дніпропетровської області, установами соціального захисту на території району.

6. Спрямовує і контролює роботу із створення зручних умов для отримання адміністративних, інших публічних послуг у виконкомі районної у місті ради, функціонування ефективної системи їх надання.

7. Координує роботу:

7.1 організаційного відділу;

7.2 загального відділу;

7.3 служби у справах дітей;

7.4 відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення;

7.5 відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування і кадрової роботи;

7.6 управління праці та соціального захисту населення;

7.7 господарчої групи, в т. ч. в частині забезпечення виконкому районної у місті ради комунальними послугами, створення умов ефективного використання енергоносіїв.

8. Вирішує питання організаційно-технічного забезпечення сесій районної у місті ради (спільно із заступником голови районної у місті ради), засідань виконкому районної у місті ради, нарад та інших заходів, які проводить голова районної у місті ради.

9. Вирішує питання щодо формування кадрового резерву посадових осіб у виконкомі районної у місті ради та просування по службі.

10. Контролює виконавчу та трудову дисципліну у виконкомі районної у місті ради.

11. Виконує інші доручення голови районної у місті ради.

Показати більше

Контакти:

Ел.скринька: golovata_alla@trnvk.gov.ua

Робочий розклад:

Особистий прийом громадян: щоп*ятниці (каб.115) з 10.00 до 12.30. Якщо протягом вищевказаного часу не прийнято всіх громадян, з 13.00 прийом подовжується й закінчується після прийому всіх громадян

Робочий розклад

Пн 08:00-12:30, 13:00-16:30
Вт 08:00-12:30, 13:00-16:30
Ср 08:00-12:30, 13:00-16:30
Чт 08:00-12:30, 13:00-16:30
Пт 08:00-12:30, 13:00-16:30